Post by evercombellveal on Mar 15, 2022 0:28:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flip Runner ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flip Runner IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig med mynter ▞▞▞
▞▞▞ Flip Runner 2022 version ▞▞▞
Det er ikke så ille
Alt for mange annonser og også nivå 28 er for vanskelig :/
Flick Kick Football Kickoff פנאי tlts
Gode spill i begynnelsen til noen kom til noen nivåer uten håp... Fortsatt fast 😭😭
det er så sprøtt og jeg elsker det
Det er en god spillgrafikk er fantastisk, men den kan ikke gjenopplive meg med kilden til å se annonser Kort sagt, det er et bra spill
Mindre annonse
Flip Runner Olahraga ywjk
Avinstallert etter 3 minutter med spilling. Alt for mange annonser. De prøver i bunn og grunn å tvinge oss til å betale for å fjerne dem hvis vi faktisk vil nyte spillet. Jeg nekter å støtte denne typen lyssky forretningspraksis.
dette spillet får meg til å ønske å slette det med alle 30 sekunders annonsene, men det er morsomt, men heller ikke nok utfordringer
ganske bra spill, men det er vanskelig å snu dukken og fryktelige kontroller for en enorm skuffelse!!! ja, bare trykk på knappen for å avbryte spillet før du angrer.
kult spill, men litt forskjellig...Veldig bra blaspill
Grafikken kan bruke litt arbeid i tillegg til animasjonen
Ikke la alle gråtebabyene ødelegge spillet før du prøver.. jo bedre du spiller, jo mindre tilføyelser ser du.
Jeg hater og elsker dette spillet på samme tid
ikke morsomt
Det er kjempebra, det trenger bedre grafikk, men totalt sett gir det deg noe å gjøre når du kjeder deg, og det krever ikke wifi, noe som er flott fordi jeg kan spille det overalt.
Flip Runner Спортивные игры uwct
Morsomt, men det er bare grafikk og bevegelse som trenger forbedring, men det er GØY
kroppen bare flopper rundt jeg flip så det er bare kablet for å se det instaed av en vanlig filp stick
Ekstremt vanskelig å slå
faq dum er en fornærmelse mot parkour urealistiske annonser er konstant trening er dumt fordi å løpe og så baklengs uten å bevege seg ordentlig slettet den første dagen det er forferdelig
Flip Runner İdman erw
For å redde meg må du se en annonse. Jeg bestemmer meg for å la være, og jeg får vist en annonse uansett 😠
Flott spill det eneste du bør legge til er flerspiller og nye utfordringer.
Ikke så ille
ikke så mange annonser og en god mengde nivåer!Flott spill det er bare hver 2. gang jeg dør det gir en annonse
noen andre tror front flip gainer spinn er ass?
Bra, men noen ganger føler jeg at jeg landet riktig, men aldri fungerte
zyronnekrisNavarro
annonser annonser annonser annonser.
Jeg kommer ikke forbi opplæringen fordi det siste hoppet er latterlig vanskelig
Morsomt, men dumt
Super flott og best
Umm
Det er et morsomt og veldig vanedannende spill. Anbefaler definitivt dette til alle som liker utfordrende spill.
det er fint, men blir lett kjedelig